Ajankohta

24.1.2019 08:00 – 24.1.2019 10:15

Paikka

Musiikkitalo, Helsinki← Takaisin

Finanssialan kilpailu kiristyy ja muutosvauhti kiihtyy entisestään. Miten rakennetaan ja säilytetään hyvä julkisuuskuva alalla, jossa kilpailuasetelmat ovat muuttuneet? Tule kuulemaan ja keskustelemaan finanssialan yritysten julkisuuskuvan rakentamisesta ja maineen hallinnasta.

Yrityksen julkisuuskuvan rakentaminen ja kriisiviestintä finanssialalla
24.1.2019 kello 8.00-10.15
Musiikkitalo, Ravintola-Klubi

Kansalaistori 2 G, Helsinki

  •     Miten rakennetaan hyvä julkisuuskuva ja miten se säilytetään? Mikä on hyvän maineen merkitys?
  •     Miten finanssialalla luodaan maine luotettavana toimijana?
  •     Kehen vaikutetaan ja mitkä ovat tämän hetken tärkeimpiä teemoja yhteiskuntatasolla pankkien näkökulmasta?
  •     Millaiset asiat synnyttävät kriisejä ja miten ne eskaloituvat?
  •     Miten toimia kriisitilanteissa yhä nopeammaksi muuttuneessa maailmassa?

Ohjelma:
8.00 Aamiainen tarjolla
8.30 – 10.15
”Yrityksen mainepalapeli – hallinnan aika on ohi”
Pete Pokkinen, yhteiskuntasuhdejohtaja, Nordea
”Kriisiviestintä pähkinänkuoressa”
Sini Korpinen, kehitysjohtaja, Ellun Kanat

Tilaisuus on tarkoitettu kaikille finanssialalla työskenteleville akavalaisten liittojen jäsenille.

ILMOITTAUTUMINEN:
Ilmoittaudu viimeistään 17.1.2019 tämän linkin kautta.

Tervetuloa!

YTN finanssiala


Ylemmät Toimihenkilöt YTN on Akavan yksityisen sektorin neuvottelujärjestö, joka vastaa ylempien toimihenkilöiden sopimustoiminnasta teollisuudessa sekä palvelualoilla. YTN:n jäseninä on 20 akavalaista liittoa, joiden kautta se edustaa 170 000 asiantuntijaa ja esimiestä eri toimialoilla. ytn.fi

Tapahtuma on jo alkanut ja ilmoittautuminen tapahtumaan on päättynyt.